CALL CENTRUM by ADF

Naše Call Centrum funguje jako prostředek prodeje produktů a služeb našich klientů. Jsme součástí společnosti Analytics Data Factory, s.r.o.

Na trhu působíme od roku 2019 a disponujeme pečlivě vybranými, kvalitními a zaučenými operátory. Pečlivému proškolení operátorů na komunikaci s potencionálními zákazníky se pravidelně věnujeme.

O nás

Sídlíme v Říčanech a jsme vybaveni nejmodernější technickou infrastrukturou. Garantujeme spolehlivou spolupráci bez technických potíží. Vyvinuli jsme a dále rozvíjíme vlastní software na správu – Calloseum – ten mohou využívat i další menší či střední call centra. Díky naší aplikaci jsme schopni se přesně přizpůsobit všem parametrům kampaně – dokážeme vám zajistit možnost propojení s vaším vlastním systémem, přepojování hovorů, nastavení zpětného volání apod.

Monitorujeme kvalitu a úspěšnost kampaně i jednotlivých telefonických hovorů. Příprava statistiky úspěšnosti kampaně je samozřejmostí. Pravidelně vám poskytujeme náhodně vybrané záznamy rozhovorů a veškerou komunikaci pro vás nahráváme (v případě potřeby jsme schopni zaslat konkrétní hovor).

Zajišťujeme tvorbu a případnou úpravu callscriptu přímo pro vaši kampaň. Následně aktivně kontrolujeme dodržování schváleného callscriptu a hovory jednotlivých operátorů.

Služby Call Centra by ADF

Aktivní telemarketing

Akvizice nových klientů, partnerů, udržování obchodních vztahů s vaší klientskou základnou. Dále pro vás rádi obnovíme obchodních vztahy s dlouhodobě nečinnými a bývalými klienty.

  • Neprodejní
    hovory typu: Welcome calls, Follow up calls, Information calls, Checking calls
  • Prodejní
    sjednávání schůzek, prodej produktů a služeb

Tvroba callscriptu na míru

Dle vašich potřeb vám sestavíme Callscript přímo na míru. Sestavujeme ho tak, aby zefektivnil vaši práci a zaručeně zvýšil prodej vašich produktů a služeb, prestiže vaší firmy a počet spokojených zákazníků.

  • Aktivní telemarketing prodejního charakteru
    vhodně vybereme prodejní strategii a komunikaci přímo pro váš business. Samozřejmostí je tvorba scriptu dle platné legislativy.
  • Pasivní linka
    úvodní skript pro příjem hovorů, postupy a volba komunikace při vyřizování požadavků volajícího

Pasivní telemarketing

Pasivní linka pro příchozí hovory. Poskytování informací, příjem objednávek a vyřizování požadavků.

  • Servis to sale
  • Help for ATF
    obsluha příchozích hovorů dle individuální potřeby klienta.

Calloseum

Calloseum je systémová aplikace, jejímž prostřednictvím vám pomůžeme nalézt, získat a rozvíjet vztahy se stávajícími a potencionálními zákazníky. Pro kvalitní oslovení zákazníků poskytneme proškolené operátory a zajistíme vám řešení přímo na míru. Jednoduchý nástroj pro volání, vedení docházky a sledování cash flow.

Další funkce:

  • Komplexní CRM
    reporting úspěšnosti kampaní a produktivity operátorů, možnost vlastního nastavení vzhledu karty kontaktu
  • Komplexní docházkový systém
    plánování směn, generování mzdových podkladů a evidence docházky
  • Reporting výnosnosti
    report předpokládaných výnosů, mzdových a ostatních nákladů a výnosnosti jednotlivých operátorů a projektů

Chci vědět více

Realizované kampaně

Ceník

Aktivní telemarketing

, který vám zajistí možnosť dalšího využití kontaktu, a musí zaznít při sdělování citlivých dat klienta v hovoru

  Starter

Pilotní volání MINI  Pilotní volání MIDI  Pilotní volani MAXI 
Tvorba callscriptu dodání unikátního callscriptu pro maximální efektivitu callscriptu  tvorba callscriptu (1 verze), bez tvorby souhlasu GDPR, max. 2 A4 tvorba callscriptu (2 verze), včetně jednoduchého souhlasu GDPR, max. 2 A4

průběžné vyhodnocování kvality callscriptu po celou dobu volání a následné úpravy (až 5 verzí)

tvorba souhlasu GDPR

Uskutečnění hovorů 25 dovolaných dodaných kontaktů, nebo námi dodaných kontaktů dle vašich požadavků 150 dovolaných kontaktů 400 - 600 dovolaných kontaktů

až 1 500 zpracovaných hovorů a až 1 000 dovolaných hovorů

nastavení efektivního procesu zpracovaní úspěšného hovoru, pravidelný reportingu dle doporučených a požadovaných výstupů a pravidelná aktualizace zpracovávaných dat

Vyhodnocení vyhodnocení dat, doporučení a návrhy vyhodnocení dat, doporučení a návrhy vyhodnocení dat, doporučení, návrh nastavení procesu zpracovaní úspěšného hovoru a doporučení reportingu úspěšnosti kampaně

podrobné vyhodnocení dat, poskytnutí výstupů z jednotlivych hovorů a doporučení dalšího nastavení kampaně

V případě nízké úspěšnosti - doporučení jiných prodejních kanálů, včetně návrhu změn v zaměření kampaně

Zpětná vazby poskytnutí 2 náhodně vybraných hovorů poskytnutí 10 náhodně vybraných hovorů poskytnutí vámi vybraných 50 hovorů, u 10 z nich zajišťujeme rozbor hovoru přístup ke všem hovorům, na vyžádání je vždy proveden rozbor hovoru a neomezený přístup do volací aplikace.
E-maily ne ne ano ano
Kontrolní hovory, Follow upy apod. ne ne ano - pouze 1 typ hovorů, max. 1 minuta, max. 3 pokusy bez omezení
Délka hovoru   max. 5 minut max. 10 minut bez omezení
Využití aplikace ne nastavení procesu volání    
Délka trvání  1 týden 1 týden 2 - 4 týdny 2 - 4 týdny

Pasivní telemarketing

(max. 1 A4), vyhodnocení kampaňe, hodnota ATF po hodinách

  Classic pasiv Mini

Classic pasiv Midi

Classic pasiv Maxi 
Tvorba callscriptu tvorba callscriptu na míru jedna verze callscriptu, bez nutnosti tvorby souhlasu GDPR tvorba 2 verzí callscriptu s tvorbou jednoduchého souhlasu GDPR (max. 2 A4)
Uskutečnění hovorů příjem hovorů v rozmezí 40-50 hodin/měsíčně příjem hovorů v rozmezí 120 - 168 hodin/měsíčně příjem hovorů v rozmezí 350 a více hodin/měsíčně
Záznam z hovorů práce s 1 externím programem práce s max. 3 externími programy práce s více jak 3 externími programy
Zpětná vazby poskytnutí náhodně vybraných 10 hovorů poskytnutí náhodně vybraných 40 hovorů poskytnutí všech příchozích hovorů
E-maily ne ne ano
Kontrolní hovory, Follow upy apod. ne ne ano - pouze 1 typ následujících hovorů, max. 1 minuta, max. 3 pokusy
Délka hovoru   max. 10 minut bez omezení
Využití aplikace ne ne ano

U všech služeb pasivní infolinky zajišťujeme pravidelný monitoring hovorů a tím je tak zajištěna jejich maximální kvalita.

  • Help for ATF
    140 Kč / hodina + aktivační poplatek za zapojení 1 OP - 150 Kč / den, podmínky jsou stejné jako u classic pasiv Maxi.
  • Service to sale
    Dle vybraného tarifu pasivu + dohodnutá provize z prodeje.

Tvorba callscriptu

  Cena služby
Sestavení callscriptu pro aktivní telemarketing od 1 500 Kč
Sestavení callscriptu pro pasivní telemarketing od 1 500 Kč
Revize stávajícího callscriptu od 500 Kč

Máte-li zájem o nezávaznou kalkulaci, kontaktujte nás

  +420 739 416 311
  hana.coufalova@byadf.cz